Copilăria

      Copilăria este cea mai frumoasă perioadă din viaţa fiecăruia,reprezentând vârsta inocentei.Jocul si joaca sunt elemente caracteristice copilăriei,ele îi dau farmec, reprezentând o modalitate prin care copii pot descoperi lumea înconjuratoare şi totodată minunatele lucruri pe care copilaria le poate oferi. Aceste elemente se află intr-o legătură foarte strânsă:prin joc, copii descoperă lumea, iar adulţii se întorc la perioada copilăriei, redescoperind acea vârsta a inocenţei.Datorită acestui lucru jocul a devenit adiacent unei alte teme si anume copilaria. Atunci când vorbesc despre copilărie, primul meu gând este legat de cel mai frumos lucru pe care îl are orice om pe acestă lume: mama. Zâmbetul ei cald m-a întâmpină de la primele secunde de viață. Glasu-i liniștit mi-a șoptit povești seară de seară și mi-a deschis drumul spre calea viselor frumoase. Chipul ei luminos mi-a călăuzit pașii pe tot parcursul copilăriei. Pentru copilăria mea, mama a fost pentru mine exact ce înseamnă razele soarelui pentru petalele plăpânde ale unei flori: viață și speranță.Copilăria va rămâne mereu proaspătă în memoria mea și va fi în permanență un reper despre ce înseamnă fericirea. Atât timp cât voi avea în suflet o bucățică din copilăria mea fericită, cred că îmi voi putea păstra un zâmbet pe față, indiferent de încercările prin care mă va purta viața.

Comentarii

Postări populare