Ce este frumuseţea pentru tine?

  În urma unei întâmplări, am decis să aflu ce este frumusețea pentru unii oameni.Am întrebat mai multe persoane ce este frumusețea pentru ei.
  Mi-au răspuns:interiorul unei persoane, inima, sufletul. Pentru mine frumusețea unei persoane este ce are pe dinăuntru. Cu timpul exteriorul se schimbă, dar interiorul rămâne același;frumuseţea pentru mine nu înseamnă fizicul, pentru mine frumuseţea interioară e mult mai importantă.        Frumuseţea adevărată e în inimă, nu în corpul pe care îl ai; degeaba eşti în exterior cel mai frumos şi în interior eşti cel mai urât. Acum, se pare că se pune mai mult accent pe exterior decât pe interior, de aceea e atât de rară dragostea adevărată. Nu zic că pentru mine nu contează frumuseţea exterioară, dar eu pun accent pe interior. Trebuie să fii şi mândru de cel care te completează, zic eu.
    Depinde de la persoană la persoană. Eu pot vedea frumusețea la o persoană la care tu nu vezi același lucru. În general, pentru mine, toți oamenii sunt frumoși, dar cei mai frumoși sunt cei la care se evidențiază frumusețea interioară în exterior, a sufletului bun și curat, e cea mai mare și importantă caracteristică a ei, a frumuseții, dar, este cam rar întâlnită.Frumusețea este ceva care te face fericit. 
    Pentru mine, frumusețea este ceva plăcut ochilor.

Comentarii

Postări populare