Minte Relaxată - Corp Sănătos

                Minte relaxată - Corp sănătos

   Relaxarea este importantă pentru o viață împlinită și fericită, o minte relaxată este creativă.
  Astăzi eu si cu prietea mea am avut cea mai norocoasă zi am mers să vizităm un loc superb și anume o fermă de lavandă. Ne-am am făcut poze , am ascultat muzică classică și ne-am relaxat. La un moment dat ne-am oprit si am zis să stăm pe un balot de paie care era frumos amenjat aproape de lalele care și ele erau multi colore si foarte frumoas, cum mie îmi place foarte mult să fac poze și în același timp să mă și relaxez, mi-am adunat o stare foarte pozitivă.
 Așa că vă sfătuiesc să lasați telefoanele și laptopul din fața voastră și să ieșiți la o plimbare în aer liber sau pe o bancă într-un parc și să citiți o carte.
 Motto: Dacă ai imaginea clară a ceea ce dorești să devii sau
să obții ai încredere în tine și relaxează-te, totul va fii posibil.

Comentarii

Postări populare