Cum ar fii de am trăi normal?

                                               Cum ar fii de am trăi normal?
   În fiecare zi mă întreb acest lucru,ar fii frumos pentru noi dacă nu ar fi atâta ură în jurul nostru,invidie și neinteres. În mod obișnuit ne întrebăm ,,Nu sunt un ciudat?"  ,,De ce nu putem fii sinceri?"
   De ce ne place să facem ca  persoana de lângă noi să sufere chiar dacă nu vrem?
  Sunt întrebări bune la care răspundem sinceri.Dacă am fii sinceri în fiecare zi, ar fii un lucru minunat, măcar așa am putea auzi de la persoanele pe care nu le placem sau care ne invidiază ce au de spus despre noi. În sufletul fiecărui om se ascunde o poveste sau o durere care nu mai trece și în felul acesta aruncăm vorbe care dor.
 Aud în jurul eu doar laude, laude și iar laude, multe persoane vor să ajungă în centrul atenției, niciodată să nu te lași mai prejos la o persoană aratăi că tu poți mai mult decât ea.
 Văd în jurul meu ,,oameni care vor să mute munții din loc". În viață fiecare om are un rol ca și proverbul ,,Omul potrivit la locul potrivit".
   Pentru a deveni ceva trebuie să-ți  înfrunți singur temerile și să fii deschis cu lumea din jurul tău.
   Un sfat: ,,Fii tu însuți , fă bine în jurul tău și vei vedea că vei primi mulțumiri și laude. Fă în așa fel încât fericirea ta să schimbe lumea."

Comentarii

Postări populare