Dacă viața ta ar fi o carte, ce titlu ar avea?

 
Am întrebat oamenii din jurul meu "Dacă viața ta ar fi o carte, ce titlu ar avea?" și mi-au spus:"Viața mea și marele meu secret", "Visătoarea", "Trăiește-ți viața cu zâmbetul pe buze","Visul meu", "Copilăria", "Iubirea marele sentiment".
      Toate acestea sunt doar o parte din conturul vieții noastre care creionează trecutul sau viitorul nostru care dorind sa le punem pe o foaie dând drum sentimentelor a ne exprima Cine suntem? Despre ce scriem? Unde am copilărit? sau Unde ne îndreptăm?
     Sfatul meu este să îți iei în mână un pix și o foaie de hârtie și să scrii tot ce simți sau tot ce gândești, dă-ți frâu ideilor și așeazăle în așa fel încât să te reprezinți pe tine însuți în povestea vieții tale. Să nu uiți să zâmbești atunci când scrii fii optimist, relaxează-te și trage aer în piept sigur va ieșii ceva bun din ceea ce vei scrie.

Comentarii

Postări populare