Noi!

  Oamenii prețuiesc tot mai puțin ceea ce primesc cu adevărat gratuit,timpul nu-l transformă constant în lumină,în tot ceea ce suntem și tot ce întâlnim.
  Privind în direcția bună viața înseamnă să mergem înainte. Sufletul zâmbește de fiecare dată când stau lângă tine,fericirea constă în starea conștiinței mele secrete,mintea realizează poteca pe care mergem amândoi,imaginându-mi iubirea noastră devenită un cerc perfect,un întreg apus minunat în fiecare zi a vieții tale.
  Începuturile în doi sunt vieți a doi îndrăgostiți din imposibilul care l-ai făcut posibil,dacă vrei să faci ceva în viață.Viitorul tău constă în tine însuți față de trecutul tău,concentrează-te la voi doi în locul unde lumea nu va putea ajunge mergeți împreună.
    Lăsându-mi pașii în urmă am realizat că fără tine sunt icompletă,fără îmbrățișările tale calde cu vorbele dulci care îmi luminau ziua.
    Puterea care mi-ai dăruit-o,aș vrea să fiu lângă tine,dar din păcate oamenii te părăsesc atunci când îți este lumea mai dragă.
  Și poate virgulă,eu vreau să fiu,să știu că după mine vii tu.Cuvânt să fiu,să mă rostești,să mă fac artă.

Comentarii

Postări populare