Lumea mea

O lume a mea, oare cum mi-aş imagina-o? Asta era gândul meu înainte de culcare. Prea multe idei se formau in capul meu. Trebuia să dorm.
      Dintr-odata parca as visa, si visul meu ar fi cam asa: Acest loc este lumea mea. Ce caut aici? Cum am reusit sa am propria mea lume? Asta e gandul ce ma doboara.
      Cam asa este lumea mea: rauri din suc sau ciocolata, copaci plini de lucruri pe care mi le doream din totdeauna. Oau si violenta, furturile chiar nu existau!
      Acum vad cum multi oameni vin la mine si imi spun:
         -Multumim ca ati facut orice ca lumea aceasta sa fie fara probleme!
      Interesaant! E vis sau realitate? Eu as spune ca e realitate, visul meu chiar sa implinit! Sa am o lumea a mea unde toti fac ce le spun eu.
      Acum vietatile sunt ocrotite de lege , iar toate lucrurile sunt mult mai ieftine. Chiar am facut eu asta? Sper ca da, si sa nu se schimbe acest lucru niciodata.
     Aceasta este lumea mea si chiar imi place..Trrr, trrr...Suna ceasul, si mi-am dat seama ca a fost doar un vis. Pacat ca nu a fost realitate!

Comentarii

Trimiteți un comentariu

Postări populare