Egiptul de ieri și de azi!

Istoria Egiptului Antic este caracterizată de o incredibilă longevitate întinzându-se pe mai bine de trei milenii. Apogeul a fost fără îndoială atins sub conducerea faraonilor, regi și singuri intermediari între oameni și zei, garant al ordinii atât externe (invadatori) cât și interne (tulburări sociale). Istoria Egiptului Antic începe în jurul anului 3100 î.Hr., Faraonul Narmer a unificat Egiptul. Acesta a devenit un imperiu puternic care a dăinuit până în anul 30 î.Hr., când a fost cucerit de romani.
Îmi amintesc cum emisiunile legate de Egipt de pe Discovery mi-au făcut copilăria mai frumoasă. Au definit-o cumva și mi-au inspirat ideea de a fi explorator în ceea ce privește călătoriile toată viața.

Mă fascinau descoperirile legate de o civilizație demult apusă, de faptul că putem găsi astăzi o mulțime de explicații din niște indicii descoperite sub nisip.
Anii au trecut, iar ideea de a vizita Egiptul a rămas undeva în planurile de viitor.
 Pentru mine această excursie ma fascinat deoarece am vizitat lumea din ocean și o frumoasă insulă pe nume Orange Bay.
În acest prim articol despre Egipt vreau să vorbesc despre prima impresie: despre Egiptul de ieri și de azi, care sunt, de fapt, două povești diferite.
    Hai să îți spun cum a fost călătoria mea.
 La ora 9 aveam avionul spre Hurgada și am ajuns în Egipt la ora 13.
 Cumva am acceptat și am căutat să mă bucur de ce pot.La scurt timp m-am acomodat ,pe lângă asta am putut fi atentă la relaționarea oamenilor față de turiști, m-au uimit pe scurt sunt niște supraviețuitori pentru că au reușit să trăiască .
Viața a fost grea pentru Egipteni însă aceștia a învățat să se adapteze .
 O bună parte din locuitorii Egiptului, cel puțin care trăiesc în zonele turistice, trăiesc din comerț.
 Mergeai mai departe să vizitezi un obiectiv turistic, intrările și ieșirile treceau printr-un fel de bazar unde nu erai lăsa să treci cu una cu doăua .

Comentarii

Postări populare